21 lip 2013

Białe i czarne

Biały jest sweterek, który zrobiłam na szybko z konieczności. Potrzebowałam bowiem "zasłaniacza" gołych ramion. W pracy nie mogę nosić sukienek na ramiączka. Upał mam w biurze niemiłosierny. Szef nie toleruje klimatyzacji...
Pokój mam od południa...

Sweterek zrobiony jest z włóczki Idena Firenze. Bawełniana tasiemka, dawno temu kupiona w second-handzie.  Metoda jak zwykle - od góry. Rozliczenie oczek - jak to często u mnie bywa - na oko...
Efekt zadowalający ;)


  



... czarne jest to małe u mnie na rękach

Rico, jamnik - to widać ;)


17 komentarzy :

anka480 pisze...

Sweterek fajny, ale pies najpiękniejszy. Jestem fanką jamników. Miałam taka samą czarną suczkę. I jeszcze kiedyś będę miała jeszcze . Pozdrawiam

Kasia J. pisze...

Świetny sweterek :-) Idealny dla Ciebie.
Jamniczek słodki.
Pozdrawiam serdecznie.

agadzieje pisze...

znam ten ból. dress code człowieka wykończy jak w pokoju jest duchota i słońce, a tu nie dość, że ramiona przykryte muszą być to rajstopy i kryte buty.. sweterek bardzo fajny, pomysł godzien podpatrzeina

Aneczka pisze...

Rico uroczy. Miałam taką samą jamniczkę i była bardzo kochana :)
Ale sweterek też ładny :)

Robótki Marleny pisze...

Prosty acz elegancki w połączeniu z sukienką. Dziuniu, podaj proszę ile oczek nabrałaś na tył i rękawki:)
Pozdrawiam, Marlena

Trilli Urszula pisze...

Sweterek boski!Piesio słodki :)

Włóczki Warmii pisze...

Bardzo fajny sweterek, uniwersalny - przyda się na chodniejsze wieczory

pozdrawiam
www.wloczkiwarmii.pl

samosia pisze...

Świetny sweterek - niezbędnik. A piesio, po prostu uroczy. Pozdrawiam!

ElGie pisze...

Sweterek śliczny :) z jakiej włóczki go zrobiłaś??

aldia arcadia pisze...

dobra robota i uroczy jamniczek ;]

Ewa pisze...

Super sweterek -ja z kolei mam bardzo zimno w pracy , czyli też źle !

anust pisze...

Bardzo wdzięczny sweterek:)) a psiunio słodki:)

Aleksandra Żurek pisze...

bardzo fajna bluzeczka, bo to chyba sweterkiem nazwać nie można :) wykorzystasz na pewno.
Jamniolek do schrupania - słodziak.
Pozdrawiam. Ola.

Bernadetta pisze...

słodziak ten psiunek A ty w sweterku bosko:) wygladasz

TheBestThing pisze...

Piękny sweterek. Klasyka jest nie do przebicia! A to czarne maleńswto jest doskonałe, uwielbiam małe jamniki :-)

Ursa pisze...

Efekt jest nie tylko zadawalający ale oszałamiający, piękny.
Świetnie w nim wyglądasz.
Psinka joj, joj, joj - super.
Serdecznie pozdrawiam

www.stylowybrzdac.com pisze...

sliczne te Twoje swetry !!!! Ja robie takie zwykłe - zszywane ale uwielbiam te robione od góry! przede mną wyzwanie bo będę je robic dla 2-latki;-) musze policzyc te oczka itp....uff uff

¾