1 maj 2013

Skończyłam V-neck cardi

W końcu dorobiłam się luźnego swetra.

Czarny, rozpinany sweter z Nope Lux.
Zużyłam równo 6 motków po 100 g.
Nie zostało mi nawet pół metra włóczki.

Robiony metodą "od góry", ale tym razem nawet plisa nie była dorabiana.
Robiłam ją razem z resztą swetra.

Zaczęłam od plisy.

Następnie wzdłuż plisy nabrałam oczka na tył i rękawy.

Reszta sposobem dobre znanym. Jedyna różnica to dodawanie oczek ( u mnie w co 4 rzędzie) na trójkątny podkrój szyi.

Nabrać na druty metodą otwartych oczek  7 oczek i zrobić 104 rzędy ściegiem francuskim.
Następnie z brzegu plisy nabrać na druty 52 oczka. Rozdzielić oczka na plisę, rękawy i plecy pamiętając o 4 oczkach które będą formować reglan.
Oczka formowania reglanu dodawać w co 2 rzędzie.
Na skos dekoltu dodawać 12 razy po 1 oczku w co 4 rzędzie z każdego brzegu swetra. Oczka dodawać między plisą a resztą przodu.






15 komentarzy :

hand made by pstro pisze...

super wyszedł! pozdrawiam Pstro

milabydgoszcz pisze...

Świetnie Ci wyszedł i wyglądasz w nim fantastycznie !!!!
Postaram się tą metodą też zrobić sweterek .
Pozdrawiam mila

Nitki A nitki pisze...

Śliczny !!!Pozdrawiam :)

dorkamikrus pisze...

Pięknie w nim wyglądasz!Bardzo fajnie wyszedł,pozdrawiam,Dorota

aniam1009 pisze...

Swietnie wygląda :)) I dzięki za opis :))

Urszula97 pisze...

cudowny,włoczka bardzo piekna,tylko podziwiam bo to wyższa szkoła jazdy,

*gooocha* pisze...

Fajniutki :)

ulaj pisze...

Piękny sweterek, fantastycznie podkreśla zgrabną sylwetkę :) Pozdrawiam :)

ciapara pisze...

Swietny jest!!!

Anka pisze...

Bardzo ładny sweterek, kolorek melanżowy, śliczny jest:)Pozdrawiam

Aleksandra Żurek pisze...

Od początku wiedziałam, że fajnie wyjdzie. Świetna włóczka.
Pozdrawiam. Ola.

nietylkoSZALenstwo pisze...

fajnie w nim wygladasz, pasuje Ci ten kolor i jaka ciekawa włóczka :)

kachazet pisze...

Bardzo udany udzierg :) Ciekawa włóczka, pozdrawiam

Euphoria pisze...

Ale bajer! Pięknie Ci w nim ♥

Anonimowy pisze...

Przepiękne sweterki. A mnie jakos nie wychodzi to robienie od góry.
O ile prościej by było. Nigdy nie wiem ile oczek nabrać. Pozdrawiam serdecznie - Izabela

¾