29 mar 2013

Pierwsza serwetka :)

Wymóg chwili.
Święta za pasam, a ja nie miałam czym przykryć koszyczka.
Poprzedni wystrój użyty kilka razy zostanie w tym roku zastąpiony takim oto wytworem rąk moich.

Serwetkę znalazłam u Lacrimy.
Wygląda trochę jak śnieżynka.
Takie śnieżynki lecą u mnie z nieba (w tej chwili...)

Wesołych Świąt życzę wszystkim moim czytelnikom!
Ciepła, słońca ... WIOSNY!


U mnie było dzisiaj tak:


Właściwie to cały czas tak jest. Pada już kilka godzin.
Piękna zima tej wiosny!

13 komentarzy :

*gooocha* pisze...

Śliczniutka

Anonimowy pisze...

Drutkowe serwetki są śliczne. Gdziekolwiek widzę to podziwiam, moje niestety tylko szydełkowe.
Radosnych i spokojnych Świąt Wielkiej Nocy. Ewa

Hania pisze...

Śliczna serwetka, bardzo ładny wzorek taki delikatny :)
Pozdrawiam

Kasia pisze...

Cudna serwetka :-)
Życzę Ci również wesołych Świąt :-)
Pozdrawiam serdecznie.

concitta pisze...

Bardzo ladna serweteczka!

Konwalia pisze...

Bardzo ładna :)
Pozdrawiam

Violetta Sułkowska pisze...

O tak zima nie odpuszcza... serwetka jest śliczna;))

Wesołych Świąt :) pozdrawiam Viola

Robótki Marleny pisze...

Wesołego Alleluja!!!

apeico pisze...

Mój koszyczek był też przykryty taką serwetką:)Chyba razem robiłyśmy, bo ja też tak trochę "rzutem na taśmę".

2owieczki pisze...

Zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych życzę.

kopalniapomyslow pisze...

Serwetka cudna. Podziwiam zdolności, bardzo podobają mi się serwetki na drutach, ale ja na drutach "ni w ząb". Pozdrawiam serdecznie.

Beaśka pisze...

Piękna:)

Lacrima pisze...

Wyszła fantastyczna:)
Czekam na kolejne cacuszka.
Pozdrawiam Lacrima

¾