24 gru 2010

Święta...

... dla mnie jest już po świętach. Ufff... nareszcie.

Należę do tych, którzy świąt nie lubią.
Drażni mnie przedświąteczna gonitwa, brak opamiętania. "Zastaw się a postaw się" tego zrozumieć nie mogę...


Tego roku było inaczej.
Nie zwracałam uwagi na otaczającą mnie gonitwę.
Byłam w  środku innej gonitwy...
Zmiana pracy, rozliczanie w poprzedniej, przejmowanie obowiązków w drugiej...
Układanie pilnych spraw w nowej spowodowało, że 3/4 grudnia umknęło mi niepostrzeżenie. Do tego doszła sprzedaż mieszkania. Udało się... tylko gdzie ja teraz będę mieszkać ???

Tym razem, spokojnie ogarnęłam mieszkanie... bez specjalnego zaglądania w kąty...
Spokojnie zrobiłam drobne zakupy...
Z radością zostawiłam córkom ubieranie choinki...
Razem upiekłyśmy ciasteczka i bardzo NIE świąteczne ciasto marchewkowe.
I wiecie co, zrozumiałam dlaczego do tej pory nie lubiłam świąt.
Słuchając audycji w radiowej trójce, wywiadu z jakimś mądrym teologiem, zrozumiałam... dotarło do mnie, że ja nie wierzę...

I zrobiło mi się lżej, bo przestałam sama siebie oszukiwać.
Teraz wiem na czym stoję. Teraz będę mogła się cieszyć końcówką roku po mojemu. Z choinką i ciastem marchewkowym i trochę posprzątanym mieszkaniem i lodówką bez ryb za to z kurczakiem.

Tak, tego roku, w Wigilię odnalazłam siebie.

Wszystkim życzę Wesołych Świąt.
Świętujcie tak jak lubicie... i ja też tak będę świętować.

17 komentarzy :

Terra pisze...

Udanych Świąt i spełnienia marzeń w Nowym 2011 Roku!

Lucyna pisze...

Spokojnych Świąt!

Grażyna pisze...

Spokojnych, radosnych Świąt!

milabydgoszcz pisze...

Zdrowych i radosnych świąt!!!!
Całkowicie się z Tobą zgadzam ze wszystkim co napisałaś.
Pozdrawiam Mila

Anonimowy pisze...

Bardzo podoba mi się to co napisałaś, ja też aby to zrozumieć czekałam długie lata.Pozdrawiam i życzę zdrowia i ciągle trwającej radości Basia M.

Anonimowy pisze...

wytchnienia od codziennego pośpiechu i radości!

aga82.blog.onet.pl

Kalina pisze...

Życzę, oby już zawsze Święta były dla ciebie świętem radości a nie obowiązków!

blasiuk pisze...

W ten wigilijny dzień zaśnieżony,
kiedy w kościele uderzą dzwony,
przyjmijcie gorące życzenia radości,
a w Nowym Roku szczęścia,
zdrowia i pomyślności

tkaitka pisze...

Radości i miłości.Wesołych Świąt!

monimarce pisze...

Wszystkiego Dobrego w święta i po świętach również.

3nereida pisze...

Zdrowych i pogodnych Swiąt , takich jak lubisz:)

Brahdelt pisze...

Bardzo mądre są te Twoje słowa, życzę Ci wszystkiego najlepszego w nowej pracy i w nowym mieszkaniu! *^v^*

Agata Obrocka - pisze...

Oby się wszystko udało, wszystko to, co zamierzasz.
Życzę spokoju, szczęścia, radości i... nowego mieszkania.
Gackowa

Zula pisze...

Zdrowych, rodzinnych Świąt :)

magnolia pisze...

Wspanialych Swiat takich jakie lubisz i po Twojemu a na Nowy 2011 roczek worka w wspanialych dokonan tych dziergajacych i zawodowych ii wszystkiego co naj...;)

Anonimowy pisze...

Bardzo dziekuję za te słowa.

stynka pisze...

Święte słowa!!!
A gdzie teraz mieszkasz? Może gdzieś bliżej mnie??? :-)

¾