4 wrz 2010

Zabawa "Co lubię"

Mama.Gonia zaprosiła mnie do zabawy.
Przepraszam, ale nie skorzystam.
Nie przepadam za takimi sprawami.

Na polu robótkowym niewiele się dzieje. Machnęłam dziś 2 czapki szydełkowe.
Dla mojej chrześnicy i młodszej córki.
Zdjęć nie ma. Czapki takie zwykłe, proste. Co tu pokazywać.

Zaczęłam robić szal. Tym razem prostokątny.

Rain Drop


Niewiele zrobiłam i od razu sprułam. Okazało się, że schemat dołączony do opisu zawiera błędy.
Zniechęciłam się i mam ten szal w nosie...

3 komentarze :

  Gazela pisze...

Nie zniechęcaj się. Wzór wymaga uwagi podczas dziergania, ale efekt naprawdę wynagradza trud. Robiłam tym wzorem chustę. Może porównasz wzór podstawowy i odnajdziesz błąd?

scriptoria pisze...

Może się jeszcze "odobrazisz" :), warto, bo efekt końcowy jest super, szczególnie na melanżowej nitce.
Nie wiem czy korzystasz z opisu czy z wzoru graficznego. Z tego co pamiętam, opis zawiera tylko jeden błąd wpływający na całość: rząd 10: na końcu ma być p6, a nie p7 jak było w mojej pierwotnej wersji.
Jeśli będziesz miała jakieś problemy, a zechcesz jednak zrobić ten szal, pisz! :)
Pozdrawiam
Agnieszka

Anonimowy pisze...

Thanks for the useful insight points.

My blog:
courtier en pret puis Rachat de credit sans hypotheque

¾