7 wrz 2010

Rain Drop po raz drugi

Zaczęłam od początku.
Zrobiłam 3 powtórzenia wzoru.

12 komentarzy :

tkaitka pisze...

Kochana,wzór jest przepiękny - choć trudny.Nie zniechęcaj się.Badaj małymi kroczkami - ale do przodu.Dasz radę!

makneta pisze...

A ja nie wiem czemu mam problem z oglądaniem zdjęc u Ciebie. Nic nie widzę.

milabydgoszcz pisze...

Ja też nic nie widzę.

Anna pisze...

super wychodzi trzymam kciuki :)

anust pisze...

Piękny bedzie, bo i wzór i włóczka cudne. Też się przymierzam do tego wzoru, ale u mnie musi poleżakować:)

Anonimowy pisze...

wzór przepiękny i robiony chyba z teczowej kauni
Błagam gdzie można zdobyć ten wzór (tzn schemat)?

Anonimowy pisze...

wzór przepiękny i robiony chyba z teczowej kauni
Błagam gdzie można zdobyć ten wzór (tzn schemat)?

Dziunia pisze...

Anonimus, odezwij się do mnie na maila.

Anonimowy pisze...

śliczny wzór już na początku widać że będzie bardzo ładna a jak można by uzyskać wzór

Naila pisze...

Napisz mi proszę w wolnej chwili, jaką włóczką robiłaś ten wzór? Ma zlepek moich ulubionych kolorów.. :)

Dziunia pisze...

Naila, to kaunie lace rainbow.

Naila pisze...

Dziękuję :)

¾