3 lut 2010

Zaległości...

Po pierwsze:
Dziękuję za wyróżnienia.
Dostałam taki pakiecik od dehajola:



Chciałabym go przekazać wszystkim zaglądającym do mnie osobom.

Po drugie:

Nic specjalnego nie wydziergałam.
W ostatnim czasie powstałą czapka krasnal:



Czapkę prezentuje zadowolona właścicielka.

Powstał też baktus + czapka



Komplet niby dla mnie. Dzielimy się nim z młodszą.
100% wełna. Miła i delikatna, niegryząca.

Wydziergałam jeszcze chusteczkę. Małą, moherową, lekką.
Włóczkę dostałam od Kasi. Moteczek + troszeczkę.
Bardzo ją lubię. Jest cieplutka.




Poza tym, szukam miejsca na moje włóczkowe zapasy.
Wymyśliłam sobie, że zapakuję je w worki próżniowe.
Jak wymyśliłam tak i zrobiłam. Worki nabyłam na Allegro.
Moje spostrzeżenia:
Redukcja zajmowanego miejsca wynosi w zależności od włóczki 20-60%.
Motki bawełniane to właśnie to 20%. 60% należy do moherków "napuszonych" motków.

Przed wyssaniem powietrza:



i po:



Na zdjęciu różnicy nie widać. Musicie mi uwierzyć na słowo ;)

Na zakończenie:
Candu u Sunflower
http://bizuteriasunflower.blox.pl/2010/02/Moje-piersze-Candy.html

10 komentarzy :

Lacrima pisze...

Oj jakie śliczności kolorowe i jaką masz ładną modelkę :)

art-glass-ak pisze...

O! A ja pochowałam swoje włóczki w takie wory ze dwa tygodnie temu - zgadzam się, że zajmują mniej miejsca! No i żaden mól się nie dostanie do nich :-P
P.S. Fajne ogrzewacze zimowe :-)

3nereida pisze...

Śliczne modelki . Prace sliczne i kolorowo - optymistyczne .Ja tez mam takowe worki i zgadzam się duzo miejsca sie zyskuje .Wyciągam tylko to co potrzebuję a reszta zassana czeka na swoja kolej.

Ewa Kwiatkowska pisze...

Podobają mi się wszystkie kpl., ja tez miałam taki pomysł z tymi workami, ale przeczytałam w książce dla dziergających , aby nie chować w worki foliowe i teraz zgłupiałam.

pimposhka pisze...

Ja jestem wielka fanka workow prozniowych ale niestety zauwazylam ze po kilku 'rozszczelnieniach' np, aby cos wyjac i wlozyc worki przestaja dzialac tzn. rozszczelniaja sie same :(

reni pisze...

śliczne prace..pozdrawiam

dehajola pisze...

cudne modelki Twoich nowych, fajnych prac. świetna chusta -prosta a chyba kolor sprawia że rzuca się w oko.

gagipa pisze...

świetny pomysł z tymi workami, też spróbuję. A prace świetne. Fajnie , że tak się dzielicie z dziewczynami . Ja mam dwóch chłopaków, więc nic z tego.

mamiczu pisze...

Wszystko śliczne i czapeczka i komplecik i chusteczka,kolorki bardzo ładne i wesołe.Te worki to może rzeczywiście dobry pomysł.Ja włóczki trzymam w kartonach i zajmują one jednak dużo miejsca...pozdrawiam
Małgosia

urszula97 pisze...

Efekty są,chusta cudeńko,czapusie też,mój baktus jakiś wąski,Twój ładniejszy.

¾