2 sty 2010

Nowy Rok!!!

Witam w Nowym Roku!

Życzę wszystkim tu zaglądającym, żeby nie był gorszy od tego, który jest już tylko wspomnieniem.
Czas biegnie szybko, czasami za szybko...

A teraz z frontu robótkowego.
Zrobiłam baktusa i czapkę do niego. Zdjęć jeszcze nie mam.

Na drutach obecnie mam bluzkę z angory de lux, Yarn Artu.



Będzie to pierwsza pruta robótka tego roku.
Generalnie od samego początku byłam na nie.
Teraz żałuję, że nie sprułam tego czegoś wcześniej...
Cóż, pa pa zielony potworku...



3 komentarze :

aklat pisze...

ale te paski się super układają! szczegolnie na dole! to jest melanżowa włóczka? w necie znalazłam tylko jednobarwne

mazionta pisze...

właśnie się zastanawiam- czemu pruta? mi się podoba:)

violetta666 pisze...

świetnie wygląda ta włóczka :)
Tobie też życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku Viola

¾