24 lis 2009

Chusta skończona!

Dzięki uprzejmości Izy, skończyłam chustę z kashmiru.
Co do włóczki, rozciąga się koncertowo!
Akurat było mi to na rękę, bo chuścina mała wyszła spod drutów,
ale po zmoczeniu, ciągnęła się w nieskończoność.
Teraz się blokuje, zajmując dużą część pokoju.








Projekt miły, łatwy i przyjemny.
Zrobiłam dwie takie i koniec...




Iza, bardzo Ci dziękuję za poratowanie kashmirem!
Reszta zawartości paczki też cudna.
Pomacam sobie w Szarotkowie, jak mi G... pozwoli ;)

15 komentarzy :

Koroneczka pisze...

Piękna! Lubię takie mocne kolory. :)

dehajola pisze...

jest cudowana. brawo!

Lacrima pisze...

Cudowna. Wszystko mi się podoba wzór kolor i wykonanie :)

casada pisze...

Piękna chusta!
Nadmierna rozciągliwość włóczki w tym przypadku działa na korzyść wyrobu ;)

Anna pisze...

łał - chusta wyszła perfekcyjnie, będziesz się chyba nią często otulała :)

ewciaks.blox.pl pisze...

no to teraz zima nie taka straszna...

monawmona pisze...

Cudna!!!!. Kolorek śliczny wzór przepiękny . Pozdrawiam. Monika

monotema pisze...

Piękna, z resztą patrząc na Twoje prace to we wszystkim jesteś perfekcyjna

iwi_ka pisze...

Fantastyczna chusta!

Anonimowy pisze...

Chusta wyszła cudna. Masz może rozpisany sposób robienia:))).Pozdrawiam serdecznie.iza

pimposhka pisze...

Dziuniu, chusta piekna!!
dziekuje za wskazowki odnosnie raglanu, chodzi mi po glowie taki jeden projekt a po Swietach powinnam miec odpowiednia wloczke. Generalnie wiem jak robic raglan od gory ale mam pytanie, jak obliczasz ile oczek nabrac na poczatek?

Dziunia pisze...

Pimposhko, na oko... Metodą prób i błędów.

Lacrima pisze...

Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

violetta666 pisze...

Piękna jest ta chusta i bardzo podoba mi się ten kolorek :))

Anonimowy pisze...

Piękna! Jej kaszmir nie zaszkodził. Ja zrobiłam z kaszmiru sweterek , rękawy kończą się koło kolan..

¾