21 wrz 2009

Quincy

Moja wersja tej czapki wygląda tak:



Niestety wazon jest mniejszy od mojej głowy dlatego czapka nie układa się tak jak powinna.
Jak dorwę ręce do zrobienia fotki z głową to ją pokażę.

Wg mnie tajemnicą tej czapki jest ścieg francuski którym jest wykonany pasek
otaczający głowę.

A teraz wracam do SZAL- ika :)

P.S. Niech będzie, późnej wymienię ;) Samodzielne zrobienie zdjęcia czapki na głowie skończyło się czymś takim:



Córka bardzo chętnie zaprezentuje moją czapkę:







15 komentarzy :

Brahdelt pisze...

Bardzo ładnie Ci w tej czapce, ciekawy fason. *^v^*

beso_78 pisze...

pięknie Ci w tej czapce. Bardzo mi sie podoba...

makneta pisze...

Super wyglądasz w tej czapce. Też mam w planach:-)

Piuma pisze...

a gdzie można wzorek znaleźć, bo czapka śliczna

Dziunia pisze...

Piuma, wzorek jest do kupienia na Ravelery. Ja robiłam z obrazka, metodą prób i błędów.

barbaratoja pisze...

Nowy przebój dziergany. I dobrze, bo bardzo twarzowy.

Piuma pisze...

A czy coś zapisywalaś? Przy 5 miesięcznym Franku to nie mam czasu na próby a czapka wygląda na twarzową ;)

Dorfi pisze...

Czapeczka jest rewelacyjna. Gdybyś gdzieś miała rozrysowane jak i co w jakiej kolejności robić to byłabym wdzięczna :-))
Pozdrawiam cieplutko

reni pisze...

super czapka

alicja11 pisze...

Dziunia urocza ta czapka szkoda tylko,że wzorku na nią nie ma ,oj szkoda...

Anonimowy pisze...

alez pieekna ta czapka i modelka ohoho super,a jakies wskazowki do tej czapki?

violetta666 pisze...

świetna jest ta czapka :)

gagipa pisze...

czapka jest świetna, wyglądasz super, pozdrawiam serdecznie

mięta pisze...

Ale fajna czapka . I bardzo Ci w niej do twarzy.

fanherbatyzcytrynka pisze...

a bardziej w kolorach rasta??????

¾