20 sie 2009

eBay'kowe zakupy

eBay nie jest miejscem w którym czuję się jak ryba w wodzie.
Inaczej ma się sprawa z Allegro ;)

Zebrałam się w końcu w sobie i dokonałam tam pierwszego zakupu...
a raczej od razu 8 zakupów ;)

Dlaczego o tym piszę tutaj? bo kupiłam sobie drutki KnitPics.
Jeszcze tylko muszę zapłacić. PayPal też mi jest wyjątkowo obcy.

Jak to zrobić, jak zrobić...
cóż najważniejsze że mam konto paypalowe i środki do wydania :)

Długo się zastanawiałam czy warto wydawać pieniądze na kolejne druty.
Chodziło mi to po głowie od dłuższego czasu.
A jak dobrze poszukać to i pretekst się znajdzie.
Wakacje w tym roku mieliśmy wyjątkowo ubogie... tak jakoś wyszło.
Na tych skromnych wakacjach każdy znalazł sobie jakieś kosztowne hobby.
Przyboczny nurkował, córki jeździły konno a mamusia siedziała pod domkiem
z drutami w ręku.
No to sobie teraz mamusia odbiła tę niesprawiedliwość ;)

2 komentarze :

Kaga pisze...

A dlaczego mamusia nie nurkowała??? Świetna sprawa i po nurku jest zawsze czas na dzierganie... Knit picks'y dadzą Ci dużo radości i frajdy, na pewno będziesz zadowolona.
Dziergane wakacje są super...
Pozdrawiam i życzę przyjemnego drutkowania

SweetCandyDreams pisze...

pamietam pierwszy zakup na ebayu. Wtedy placila mi paypalem kolezanka, drugie zakupy chlopak, ktorego namowilam na paypala. Potem byly trzecie zakupy. Najpierw je zrobilam, a potem 2 dni chodzilam chora, czy na mojego, wlasnie zalozonego paypala dojda pieniadze. Dioszly. Placilo sie tez bardzo prosto. Od tego czasu czasem wolalabym zeby ebay nie istnial :) oczywiscie dlatego, ze łatwo tam w przyjemny sposob zbankrutowac :)

¾