19 lip 2009

Skończyłam!


Skończyłam niebieskiego liściastego ;)
Moje refleksje:
Sweter robi się bardzo przyjemnie.
Wzór jest łatwy, szybko zapada w pamięci.



Brakuje mu guzików. Dziś pasmanterie nieczynne ;)

UPDATE 21:33

Zapomniałam, że mam "pasmanteryjkę" na piętrze wyżej.
Moja sąsiadka, też drutująca, posiada pokaźne pudełko guzików.
Wygrzebałam duże guziki z masy perłowej. Lubię takie.

A poza tym czuję niepokój.
Zazwyczaj na drutach/szydełku mam jedną rozpoczętą robótkę.
A jak nie mam nic, tak jak teraz to jestem niespokojna.
Co by tu zacząć, co zacząć...
Idę pooglądać cuda na waszych blogach, poszukam tam inspiracji :)

13 komentarzy :

trikada pisze...

Wygląda super!

Małgorzata pisze...

Piękny sweterek:D Kolor fantastyczny!!!
Pozdrawiam

Lucyna pisze...

Piękny sweterek! Kolorek tez super! Ja również mam go w planach (nawet włóczka zakupiona), tylko kiedy ja to zrobię?
Pozdrawiam.

jo_an44 pisze...

Udane dzieło! Ładnie układa się na zadowolonej, jak sądzę, właścicielce :)
Jeszcze tylko guziczki i jesień moze przyjść :)

Anonimowy pisze...

Jest piękny w tym kolorze ! :)

Pozdrawiam: Przemek
www.szydelkowo.bloog.pl

poppy pisze...

Bardzo ładnie wyszło, ten wzór za mną "chodzi" :)
Na marginesie- korzystam z pasmanterii w centrum handlowym, chociaż jest w sumie tylko takim stoiskiem w pasażu, to mają ogromny wybór guzików i pracują w niedzielę ;)
Pozdrawiam- Kasia (poppy.blox.pl)

Jolad pisze...

Oj cieszę sie strasznie, że czujesz niepokój, a to dlatego, że ja również wykazuję takie objawy. Myślałam, że tylko ja jestem "dziwna". Mam zaczeta robótke to szaleje żeby skończyć. W trakcie kończenia szaleństwo sie pogłebia, bo trzeba mysleć o nasteonej- buźka

Mariola pisze...

Też go sobie zrobię. Zauważam, że moje poczytywanie rozmaitych prześlicznych blogów skutkuje chęcią do dziergania.
Więc - dzięki za inspirację.

Anonimowy pisze...

Piękny ten Twój liściasty. Od dłuższego szasu też mam na niego ochotę. Czy możesz mi powiedzieć, skąd pochodzi schemat liściastego... nie mam wzoru.
pozdr
Ania

ren_i pisze...

ślicznie wyszły te listki

Ania pisze...

Ślicznie wyszedł!

makneta pisze...

Piękny jest. Podoba mi się kolor i oczywiście perfekcyjne wykonanie.
U mnie też w kolejce czeka i to w dwóch rozmiarach.
pozdrawiam

Lorena24 pisze...

Śliczny jest ten sweterek:) Pozdrawiam:)

¾