28 cze 2009

Bluzeczka po liftingu

W zeszłe wakacje zrobiłam bluzeczkę na którą wzór dostałam od Kroowki.
"Pudzian", bo tak ją Ola nazwała bardzo przypadł mi do gustu.
Pierwsza wersja jest tutaj: Ananasowo

Coś mi w niej nie leżało. Wydaje mi się, że chodziło o wiązanie.
Wywaliłam... poprawiłam, zszyłam... Było lepiej, niestety straszył szef na samym środku bluzki.
Poszłam do pasmanterii, wybrałam guziki...

Obecnie "Pudzian" prezentuje się tak:



Wybaczcie mi brak głowy.
Zdjęcie robił przyboczny. Wyszło tak źle, że musiałam ją obciąć.

A tak OT
Co i jak zrobić, żeby zdjęcia pokazywały się na bloggerze w oryginalnym rozmiarze, a nie takie pomniejszone?

17 komentarzy :

Brahdelt pisze...

Bardzo podoba mi się góra bluzeczki i ta stójka, poniżej coś bym dla siebie zmieniła. ^^

persjanka pisze...

bardzo ladnie prezentuje sie ta bluzeczka z guziczkami..podobaja mi sie rekawy i stojka..naprawde swietny ciuszek wyszedl..pozdrawiam ania

alicja11 pisze...

Dziunia ''Pudzian'' Ci wyszedł na piątkę .A to że przystosowałaś go do swoich wymogów to normalne ,chyba każda z nas(no możne prawie każda)tak ma.Pozdrawiam!!

jo_an44 pisze...

Druga wersja zdecydowanie lepsza! Stójka przecudnej urody :) Bardzo romantyczna.

Jagienka pisze...

"Pudzian" i bolerko super.
A co do zdjęć, to jak jesteś w okienku Dodaj zdjęcie, to po prawej powinnaś mieć 3 opcje wielkości zdjęć - małe, średnie i duże. Ustawione na największe, nie da Ci wielgachnych zdjęć na blogu, pewnie będą mniejsze niż oryginalny rozmar, ale nie po kliknięciu na zdjęcie na blogu, otwiera się ono w oryginalnym rozmiarze (w tym samym albo osobnym okienku). Można więc wtedy popodziwiać szczególy. A blog szybciej się załaduje z mniejszymi zdjęciami.

iwi_ka pisze...

Bardzo szykowny ten Pudzian.

Bag Lady pisze...

Szalenie modny fason dziś. W wersji czarnej na wielkie wyjście nawet!
Serdecznie pozdrawiam,
vivi

Ania pisze...

Pudzian wyszedł rewelacyjnie! Pozdrawiam cieplutko :)

Kaga pisze...

Bardzo szykowna - - czy można liczyć na jakiś opis?? Wirtuozem szydełka to ja nie jestem ale mam wieeelką ochotę spróbować!!

ren_i pisze...

świetna!
pozdrawiam

mazionta pisze...

jak dobrze ze mi przypomniałaś:) muszę i ja swojego dokończyć

Anonimowy pisze...

Dziunia mnie tez gnebi ta sama myśl. Ale ty problem rozwiązałaś. Napisz jak wklejasz zdjęcia aby własnie były w orginalnym rozmiarze. Teraz masz super wypełnione pola. Podziel się doświadczeniem- buźka
jolad6

Dziunia pisze...

Jolad6, rozciągam zdjęcie "ręcznie".
Łapię za mały kwadracik w narożniku i ustawiam "na czuja" rozmiar zdjęcia.

Anonimowy pisze...

Dziekuję ci bardzo- tak mnie to gnębiło
jolad6

Anonimowy pisze...

cudo po prostu napiszesz jak zrobić?

Anonimowy pisze...

Bluzeczka piękna!!!Dech zapiera człowiekowi gdy ogląda wszystkie te ręczne robótki. Szkoda tylko ze nie ma do nich opisów- pozdrawiam i życzę samych sukcesów - Ela

ciapara pisze...

Bardzo podoba mi sie Twoja przerobka :-) Pozdrawiam serdecznie.

¾