6 maj 2009

Niespodzianka!!!

Pogoda paskudna. Wieje, ochłodziło się.

Nigdzie się z domu nie ruszam.

Pracuję, zasypana papierkami.

Nagle dzwoni domofon. Z drugiej strony zaprzyjaźniony listonosz donosi: "poczta będzie"

Zazwyczaj zbiegam z trzeciego piętra do pana Jurka. Po co ma się trudzić...

Zbiegłam i tym razem. Patrzę, w rękach listonosza pokaźna koperta :)

Niczego nie zamawiałam...

Złapałam przesyłkę, czytam nadawcę Magda R...

Długo szperać w głowie nie musiałam. Nazwisko dobrze mi znane.

Zapadło w pamięć przy przekazywaniu 1% podatku na OPP.

Zanim doszłam na trzecie piętro koperta uległa destrukcji.

W środku znalazłam:

Przepiękną torbę uszytą przez Maknetę!

Powiem szczerze, że byłam bardzo, bardzo mile zaskoczona!

Magda osiągnęła mistrzostwo w szyciu! Torba jest perfekcyjnie wykonana.

Bardzo dziękuję za tą przemiłą niespodziankę :)

Brak komentarzy :

¾