17 maj 2009

Waham się...

Cały czas zastanawiam się nad przeprowadzką z bloxa na bloggera.
Przyzwyczaiłam się do pewnych ustawień na bloxie, których nie ma na bloggerze.
Tutaj są elementy których niestety nie ma tam.
Stąd to wahanie...

Ponieważ w komentarzach pojawiło się pytanie "czego mi tu brakuje" odpowiadam:
- Kategorii. Sortowanie wpisów po tagach absolutnie mi nie pasuje
- Nie potrafię w kodzie html znaleźć wpisu/miejsca definiującego szerokość marginesów.Te które są obecnie, dla mnie są za szerokie. Drażni mnie to.
- Nie bardzo mi się podoba, że wstawiane zdjęcia lądują w katalogu programu Picassa a nie w zasobach bloga.

6 komentarzy :

Brahdelt pisze...

Nie ma się co wahać a przyzwyczajenia można zmienić, Blogger jest lepszy! *^v^*

Truscaveczka pisze...

Ja też się nachwalić nie mogę :) A czego Ci brakuje z Bloxa? Może da się to załatwić jakoś inaczej?

Jagienka pisze...

Ja też bloggera mogę polecić. Nie ma co się wahać.

Truscaveczka pisze...

Dziunia, to nie szerokość marginesów regulujesz a szerokość szpalt :) Piękne layouty są na http://btemplates.com/ - polecam, mam od nich szablony na paru blogach i doskonale działają. A w razie czego pisz do mnie, pomogę Ci z tym htmlem :)

Brahdelt pisze...

Za to na Picasa masz wielką ilość miejsca na zdjęcia, ja to zapycham od trzech lat bez opamiętania i wciąż mam ogrom zapasu, a na bloxie miejsce szybko się kończy. ^^

Dziunia pisze...

Dzięki za wasze namowy :)
Już się przeniosłam.

¾